Hei Seija, Tässä viestiä Henkalle. Parhain Henry, Kiitän luottamuksestasi, mitä olet antanut minulle tässä noin vuoden kestäneessä projektissamme ja toivon, että projektimme jatkuu. Ensimmäiseksi meidän pitää miettiä, miten myyt tätä kotisivupalvelua asiakkaillesi. Nykyinen tapa on riittämätön. Siinä ei valitettavasti riitä, että sivuillasi http://www.rawar.net on mainittuna yhdellä lauseella tämä asia. "Verkkopalvelut" ja sen alapuolella on mainittuna jotain kotisivuista ja sähköpostipalvelusta. Tämä ei riitä. Otetaanpa esimerkiksi http://www.radical.fi/ - yrityksellä ei ole mitään mainintaa palveluista mitä se tarjoaa, joten asiakkaat eivät tiedä mitä se myy. Vaikka palveluita olisi kuinka paljon, mutta kun ketään ei tiedä niistä mitään. Yksinkertaisuudessaan palveluita todennäköisesti on, mutta kukaan ei tiedä mitä yritys tuottaa. Ehkä lähipiiri tietää mitä tuotetaan ja on ostanut palveluita, mutta siihen jääkin. Kukaan ei osta niitä, kun niistä ei ole mitään tietoa antaa asiakkaille. Meidän pitää meittiä, miten saisimme itsemme erottumaan tästä isosta massasta. Pidän hienona eleenä, että olet lahjoittanut Lastenklinikoiden Kummit ry:lle 1000. viime vuonna, 10+ siitä. Hyvä pr-temppu palveluiden myymiseksi, mutta riittämätön. Mietitäänpä tätä yksinkertaisesti. Asiakas näkee, että olet tehnyt lahjoituksen Lastenklinikoiden Kummit ry:lle ja astuu sisään "liikkeeseen" (kotisivuillesi), mutta toteaakin, että hyllyt ovat ovat tyhjät ja lähtee pois kun ei ole ostettavaa. Kaikki myytävät asiat ovat piilossa varastossa. Jos tavarat olisivat oikein hienosti hyllyillä kansan kielellä ja pienemmällä tekstillä mitä tuote sisältää. Voisin kyllä sanoa jos tuote on oikein markkinoitu kotisivuilla niin pystyt myymään vaikka "pieniä kiviä" asiakkaillesi. Voin suunnitella sinulle kotisivuillesi kattavan hinnaston. Yksinkertaisesti esitettynä mitä pystymme tarjoamaan asiakkaillesi, niin että heidän mielenkiintonsa herää sinun tuotteitasi kohtaan.